TEORÍA PUR ASMR

Selecciono unha serie de programas de entre os publicados por David Cuartielles ao longo do mes de novembro de 2018 baixo o título xenérico de Teoría Pur ASMR. Nestes programas Cuartielles reflexiona sobre deseño, prototipado e outras cuestións relativas á produción de obxectos e produtos en xeral.

Teoría Pur ASMR 001 – Enzo Mari – Autoproyectos

Teoría Pur ASMR 017 – Rudd, Stern & Isensee – Prototipos Low- vs High-Fi

Teoría Pur ASMR 019 – Suchman et al, Mogensen, Boserman & Ricart, Corsín – Prototipos como objetos definidos por la interacción

Teoría Pur ASMR 020 – Resnick, Martin, Berg et al – Manipulativos digitales: nuevos juguetes con los que pensar

Teoría Pur ASMR 015 – Gibson, Norman, Latour, Reas, Fry, Mellis… – Enacción (affordance)

Teoría Pur ASMR 016 – Clarke, Papanek, Packard, London, Haché, Haraway, Ackermann, Sterling – Obsolescencia programada

Accede a Teoria Pur ASMR en Ivoox

Accede aTeoria Pur ASMR en Vimeo

Unha elipse!

Fragmento da película Ágora de Alejandro Amenabar no que Hipatia de Alejandría propón a traxectoria elíptica da terra ao redor do sol. Neste e noutros fragmentos da película aparece o Cono de Apolonio no que podemos apreciar as distintas curvas cónicas.

Save

Save

Save

BrionXbot

brion_x_bot_final_baixaProxecto interdisciplinar dos departamentos de Tecnoloxía e Debuxo realizado no curso 2017/18.

Accede á memoria do proxecto.

Descarga o vídeo do proxecto.

BrionXbot é un robot de seis patas distribuídas en dous trens situados nos costados dun corpo central ou chasis. Cada tren está formado por tres patas articuladas montadas sobre un cigüeñal e ancoradas nun eixe fixo. A rotación do motor move estes mecanismos de tal xeito que os extremos das patas describen unha traxectoria cíclica de avance. Está dotado de diversos sensores que nos permiten recoller datos sobre distancias, temperatura, humidade e luminosidade. O Bluetooth e a pantalla LCD permiten ler e graficar os datos obtidos a través dun smartphone ou directamente no robot. Tamén é posible controlar os movementos do robot de modo remoto dende un teléfono móbil vía Bluetooth.

Este proxecto resultou gañador do 1º premIo do Desafío Programación da categoría senior no Premio de innovación educativa “Desafíos STEM: Programación, robótica e impresión 3D convocado pola Consellería de Cultura, Educacion e O. U. Accede á nova na web do centro.

Este proxecto resultou gañador do 1º premio no concurso “Sensores 2018″ que convoca Igaciencia e que conta co patrocinio do Concello da Coruña. Accede á nova na web do centro.

Este proxecto foi presentado publicamente na Maker Faire Galicia 2018. Accede á nova na web do centro.